reklama

Splatkove spolocnosti

O tom, ako mi do schranky chodili splatkove kalendare pre inych ludi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vsetko sa to zacalo asi 7.11.

 Vtedy som dostala do schranky prvy list. Bol na ine meno, a nikoho takeho nepoznam... kedze na nasej adrese pred vela rokmi byval niekto iny, som na to celkom zvyknuta a tak som to otvorila, ci to nie je nieco dolezite, ze by som do konkretnej firmy zavolala, ze ma zle udaje.

Na moje velke prekvapenie to bol splatkovy kalendar. Ostala som celkom zaskocena, pretoze viek aky su to vydieraci, a ja osobne by som si od nich nepozicala, ja mam najlepsiu banku na svete (ved ona vie :) )

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme, ze som do danej spolocnosti zavolala, aby som im oznamila, ze maju zlu adresu, a ze asi dali niekomu pozicku, koho si vobec neoverili... neviem totiz ako cely tento proces funguje.

Pani v call centre bola pomerne informovana o chode firmy a dalo by sa povedat, ze bola jedna z tych ochotnejsich. Vsetko sme vybavili, zapisala si to do systemu... papier sme si pre istotu odlozili a cela vec pre mna hasla.

Ake velke bolo moje prekvapenie v pondelok, ked som dostala dalsi splatkovy kalendar? no Velke :)

tento krat to bola ina spolocnost, ale meno ostalo rovnake. Uz ma to fakt vytocilo, nemam totiz zaujem, aby ku mne dosiel daky exekutor s nahnevanym psom a dvoma nahnevanymi pomocnikmi a vyberali by si co sa im paci...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozrejme som tam hned zavolala... uz znacne vytocena...

Slecna, ktora to zdvihla asi bola uprostred obedu, lebo vzdy ked mala nieco povedat rychlo a dost hlasno prehltla... co ma vytocilo do maximalnych obratok.

Tato slecna vobec podla mna nevedela, ze pracuje na call centre a uz vobec podla mna nevedela, v akej spolocnosti pracuje.

Ked som jej vysvetlila co sa stalo spytala sa ma, ci som si ista, ze tuto osobu nepoznam... HM... ano som si ista hovorim, a ona ze, no ved ked vam chodi jeho posta asi ste pribuzni alebo co... HM

Ked som jej razne vysvtelila, ze som si ista ze pan nie je moj pribuzny spytala sa ma, ci je na tom papieri ason "dake cislo zakaznika, alebo coho"... HM... to uz som pomaly kricala do telefonu.. vsetko som jej ale nadiktovala a pytam sa jej, ci mi moze povedat... co bude nasledovat teraz

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Jak co bude nasledovat, to nechapem"... HM tak jej vysvetlujem, ze ci ma bude kontaktovat, ze co sa s tym da robit, alebo ci si zmenia adresu na neznamu, alebo ze co vlastne...

Pane boze, dufam ze to cislo na ktore som volala bolo toll free...

V kazdom pripade, aby som to dako nepredlzovala, manazer obedujucej slecny sa mi hlboko ospravedlnoval asi 1:37 sekund a povedal, ze samozrejme sa "vypalnikov ehm exekutorov " (potom sa zasmial) nemusim bat a ze je vsetko vyriesene, a praje mi nicim neruseny den.

No tak som zvedava, co sa stane ked tento pan platit nebude... ci budem mat navstevu, a ci sa im zrovna nezapaci moj pocitac. 

Tatiana Švábová

Tatiana Švábová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som pracujuca studentka... ale nestazujem sa :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu